Fara scapare











{12/15/2008}   New Year’s Resolution

Ce vreau sa fac pana la 30 de ani (cica sa think big, altfel nu iese). Io-s mai realista asa si vreau atat:
– Sa am o casa undeva langa munti sa-i vad in fiecare zi
– Sa-i aduc pe ai mei aici cateva luni pe an sa se bucure de liniste macar la batranete
– Sa am un job mai ok decat acum. E chiar ok, da se poate mai bine.
– Sa am ceva deoparte pentru zile grele.
– Sa am un pian ca lumea
– Sa incep sa fac poze pe lat

Si … timp sa fac pian. Vreau cam multe…
Dupa 30 de ani vreau sa vad Asia. :-))) I think impossible, not big.

Lasă un răspuns

et cetera
